Als eerste is het van belang dat Pascal goed weet wat de klant wilt. Hierbij is communicatie dus erg belangrijk. Dit kan zowel via mail als door de Discord server gebeuren. Dan zal er gekeken worden wat er moet gebeuren en een prijs opgave worden opgemaakt. Bij akkoord zal voor dat er aan de bestelling gewerkt kan worden de eerste 25% van het bedrag worden betaald om fraude te beperken. In de tijd dat de website zal worden gemaakt is het van belang dat Pascal duidelijk aangeeft iedere dag wat de vooruitgangen zijn en waar hij dan mee bezig is. De verhuizing of optimalisatie is pas klaar als de klant tevreden is en het is wat de klant heeft aangegeven.
Het is belangrijk dat elke klant support krijgt op vragen en/of problemen. Hierbij is Pascal maar in zijn eentu en kan dus niet alles tegelijk verhelpen of beantwoorden. En kunnen sommige antwoorden even duren. Daarbij is het met Prio-Support anders. Pascal zal zijn best doen om zo snel mogelijk de problemen of vragen te beantwoorden en op te lossen. Denk hierbij aan ongeveer minder dan een uur reactie tijd mits anders is aangegeven op website of Discord server.
Nee, Pascal Services vind het belangrijk dat iedereen tevreden is! Heb u geen onderhoud en support meer nodig? Dan kan u gemakkelijk contact opnemen om de maandelijkste facturering te annuleren.
Pascal Services biedt verschillende betaling's mogelijkheden zoals: Paypal, Bankovershrijving en betaalverzoek. Mocht u vragen hebben dan staat Pascal Services voor u klaar!
Geen enkel probleem! Ik help u graag. Contact opnemen kan erg gemakkelijk. Ga hiervoor naar onze contact pagina.